هر چه میخواهی دور شو
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه


 


مهیار رحیمی

 


خدایا


انگشت نمای مردم شهر شده ام

شیرین ندیده اند که تیشه بدست گیرد وبه سمت بیستون راه افتد

 


مهیار رحیمی

 



اسم هردویمان را در گینس ثبت میکنند

تو در دروغ گفتن رکورد زدی

من در باور کردن

 


مهیار رحیمی

 



داغونی ام از آنجا شروع شد که فهمیدم

از میان این همه "بود"

من در آرزوی یکی ام که " نبود "

 


مهیار رحیمی

 



خدايـــا ؛

ايـن روزهــا حرفهـــايم

بوی ناشـــکري مي دهنــد

امـــا تـــو

بـه حســـاب تنهــايي و درد دل بگـــذار

 


مهیار رحیمی

 



از مــــــــا کــــه گذشـــت

ولـــی بــــه دیـــگری موقــتی بـــودنت را گوشـزد کن

تـــا از همان اول فکـــری بـــه حال جـــای خـــالیت کنـد

 


مهیار رحیمی

 



دود سیگارم را هزاران بار به تو ترجیح میدم

کم رنگ هست اما دورنگ نیست
1
سیگارش را میگذارد زیر لبش میگوید:

اتیش داری!؟

جواب میدم:

توی جیبم که نه ....

ولی در دلم دارم...

به کارت می اید؟

 


مهیار رحیمی

 



میدانی آنها که از چشم می افتند

دقیقا کجا می افتند؟

دنبال خودم میگردم

 


مهیار رحیمی

 



چشم هایم را پـرخواهم کرد از اشکهایت

دستهایم را از خیالت بر نخواهم داشت

تو

هر چه میخواهی دور شو

بوی عطرت هنوز نزدیک من است

 


مهیار رحیمی

 



روزهایم را

خیابان های شهر می گیرند

شب هایم را؛ خواب های تو.

 


مهیار رحیمی

 



مـن می بـافـم

تـو می بـافـی .

مـن بـرای تـو کـلاه ؛ تـا سـرت گـرم شـود ،

تـو بـرای مـن دروغ ؛ تـا دلـم گـرم شـود

 


مهیار رحیمی

 



آرزوی قشنگی است

داشتن رد پای تو

کنار رد پای من

اما هنوز

نه برف آمده و نه تو

 


مهیار رحیمی

 



گاهی چه اصرار بیهوده ایست اثبات دوست داشتنمان

چراکه بیشتر دوستمان دارند وقتی دوستشان نداریم

 


مهیار رحیمی

 



روزهای بلند بی تو بودن می گذرند

اما دل نوشته هایم هنوز

بوی تو را می دهد

دفتر دل یک ساله شد

 


مهیار رحیمی

 




نظرات شما عزیزان:

رهگذر
ساعت0:23---2 تير 1391
سلام!
خیلی قشنگ بود!
رقص قلمت مانا!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: